Saturday, December 29, 2007

~Tepon Buruk


Heheheh!!!!!! ine lah Handphone yang ku gune hingga ke hari ine....dah berpuluh2 kali jatuh,terhempas...dihempas
(anak buah nyer kejelah) still leh gune... tahan lasak gak
Mesti tanyer ngaper x tukar baru
Jawapannyer adalah............................
still leh gune...gune je lah
x leh gune baru beli baru....
Aku leh diketogerikan sorg yg setia
Macam aku setia kat tepon aku ne.....kwang2x
Kekadang tu bile klur ngn member malu gak
Member semua ade handphone yg canggih2
sedangkan aku..hmmm hampeh
klur phone aku bunyi mase tu....
Aku wat tak tau...hahahahha
Buat2 x kenal sapenyer tepon lah tu agaknyer...(Poya je aku)
Tepon ne pon kadang2 tu cam nyawer2 ikan je...
Bukan ape memang dah peal aku x suke membazir(Kononyer)
Yang benar nyer kedekut hahahhah
Banyak lagi yang boleh gune ngn duit tu ....nantilah sampai mase beli gak.. tunggu seru kot...

No comments: