Thursday, March 17, 2016

Tiram Sgt sedap..manis isinyer

Aktiviti sabtu n ahad lepas.. 

Tiram belum kopek

Ni rupe lepas kopek.. Sedap manis isinyer..klu nk fresh bakar ..tiram tu..sdp ..
Masak lemak cili padi on sdp


Ni rupe abg encem tukang Cari n kopek


Kat Kuala sg baru..dah banyak Kali suami Ku ajak naik bot ..aku ckp x nk..(aku takut Mane tau Malang x berbau..serious aku x tau berenang..)..tp akhir nyer aku kuatkn semangat gak..naik ngn ank aku..ngn adik2 ipar ngn mak mertua...tu pn nk gembirakn hati suami..nk Sgt bw sediri bot nk bw kami..berpeluk aku ngn furqan dlm bot... Furqan dah start nangis..aku peluk tenangkn dia..pujuk ank dlm hati den ni samo Jo ngn ank den..bagai nk luluh jantung ni.. Furqan sampai mengeletar kaki nyer takut..den ckp ngn suami den klu abg terus bw ayg ngn ank sampai ketengah sikit..kompem ayg nangis sekali...huhuhu....den kobar ..Kat suami den.. Den bukan buat2...suami den ckp samo Jo ank ngn mak ..cpt lmah semangat..ckp keturunan pendekar..harhar..perli den yoooo.. Xpo2



Ni pulk pekarjaan den topi laut Cari remis ngn makmertua.. Ngn furqan... 



Ni belikn adk ipar nk Mata kail..


Hasil tangkapan tp ni pic lamo yg br den x ambik..mmg bnyk dpt tapi kocik2 Jo..

No comments: