Monday, October 12, 2015

Akukah yg bersalah

Kadang2 aku tercari2.adakah ianya salah dariku..membuat kamu terus membisu.. Membisu.. membisu...
Terus membisu
......

Aku ingin memula bicara tp ..aku sendiri tidak tahu bagaimana...

Bersua dengan mu hanya didalam mimpiku....

Adakah kamu masih menghukumku diatas kekhilafanku yg dulu.. Meninggalkan mu... Disaat kau perlukan Ku..

Kita tidak bisa mengundur masa....

Andai ini bisa buat kamu Tenang..aku terima dengan ikhlas hati.. Mungkin kebisuan ini bisa membahagiakn mu..

Mungkin aku perlu membawa diri lg ..agar jauh darimu.. Sekali lagi...

Kita hanya manusia biasa ..berapa lama bisa hidup didunia INI.... Masa yg Ada ini lah digunakn sebaiknya.....

Sayangilah selagi termampu
Hargailah selagi terdaya..
Aku doakn kamu bahagia..

Bersahabatlah






No comments: