Monday, September 21, 2015

Aku sentap

Sentap betul aku hari ini... Ade Burung tersangkut Kat tepi bumbung opis.. Aku x tau berape lame Burung tu tergantung..cuaca sangat terik Sekarang..terngangah2 mulut Burung tu..aku kol satu badan khas ........ Mmg tugas berkhidmat.. Tp mereka x layan aduan aku..katenya bukn kes kecemasan... Mmg bukan kecemasan pada aku..tp pada mahluk Allah tu ..sangat mengecewakan aku.. Jgn salah org bila x hormat kamu.....
Mungkin bukan bidang mereka... Tp aku dah lakukn yg terdaya..selebihnya hanya Allah yg tentukan...


Aku terpaksa tgu pekerja2 balik mintak tolong..itupn klu masih ada hayat Burung tu... 

Siapa pun yg tolong nt.aku doakan keselamatan kamu dunia akhirat..Hanya Allah yg dpt membalas..

Klu Burung tu selamat..Burung tu pn akn doakan kamu...percayalah..kerana dia pn Mahluk Allah..
Nampak kecil..namun hanya Allah yg mengetahui

Sayu aku tgk..

No comments: