Friday, October 16, 2009

Satay..satay...heeheh

Alhamdulillah ...rezeki bln syawal tahun ne banyak gak ...dari 2 syawal sampai harine...
Pagi2 ne abg2 aku dah sebuk2 nak g bakar satay kat Pusat Zakat Melaka dia org order 5k
tengah hari sikit taska ank buah aku lak..

Ari ne still wat banyak lg untuk ahad ne ade oder 3k..
Yang Deepavali dah siap ari sabtu ne 1k..
Penat memang penat..tp dah adat meniaga..mestilah penat.."kn...jenit kan" hehehe

Yang kes pejabat pos melaka ne aku pn x tau aper cite dia org..
hehehe dia org suh kita wat..tp dia org nak cucuk sendiri..lepas keje
heehe mesti penat kan abg2 posmen tul tak..penat cucuk satay ne tau...
aper2 pn chaiyooo...chaiyooo heheheh harap2 leh siap

3 comments:

Geeta said...

Thanks for sharing with us
SEO Services

oreo said...

eh akak ecah org melaka ke?
kat ne? saya pun dok melaka gak..hehe

oreo said...

kak ecah..thanks sangt sbb follow saya pnya blog..mmuahh hehe cyg kak ecah..(^_^)