Monday, May 5, 2008

Penat

ari ne aku masih penat
smlm aku ge kenduri kawen mmbr aku
kat Batu Pahat,Sri Medan
jauh perjalanan..
panas terik lak mase tu
aku rase mcm nak pitam, sakit pale aku
pastu kitaorg singgah segamat antau mmbr
on the way nak balik
aku bertembung dgn 2 kemalangan jln raya
tp yg teruk mase kat area Bemban,Jasin
2 buah kete ...bertembung
hancur ke dua2 kete tu
mmg sesak lah mase tu...
bomba pun ade
aku rase mangsa tu tersepit
aku doa kan semoga org yg terlibat tu terselamat
sbb aku tgk kete dia teruk sangat
aku sampai uma kul 7pm
aku rase sungguh letih
aku rs nak tido jer ari ne ................

5 comments:

abeming said...

huyoo...masa aku balik dari kampung hari tu...ada van terbakar dekat karak...xtau la camne dgn pemandu dia...ngeri...

eCah said...

emmm....cian diorg..
so berhati2 lah ketika memandu

nz said...

wahh gi sri(seri) medan knapa x mampir kg gue...ude deket bener

eCah said...

heheheeh

hang x habaq kat cek
mana cek tau....
klu x bole singgah..huhuhu

nz said...

len kali la
no..