Thursday, April 24, 2008

cikgu..ati sy dah semakin kecik

ari ne aku kene marah lg ngn cikgu
ati aku ne dah semakin kecik..
sejuk kaki n tangan aku bile dia marah aku
hurmmm..
(tambah sikit dgn takungan air mata kat mata aku)
cikgu sy x pernah bw keter
so sebab itu sy mmg x pandai ...
cikgu2
cikgu ari ne sy rase nak lastik cikgu jer
boleh x..
lagi banyk cikgu marah sy
lagi banyak sy wat silap
cikgu2 sy perlukan ruang..

6 comments:

Anonymous said...

anak melayu....anak jawa....hehehehehe...perpantang undur sebelum tertiarap....lain kali kenyit kedua belah mata kat cikgu tu...barula dia xmarah2..huhuhu...
"dah tua2 pun cuak"
hehehehehe

eCah said...

mane tau ecah melayu campur jawa...klu kenyit kedua2 belah mata..camne ecah nak memandu..kehkehkeh.. klu cikgu muda compem ecah wat hehehehheheh ..ne cikgu dah tua lah.....takde harapan

tz said...

bukan takde harapan..cume tipis aje harapan tu..

memula memang menakutkan.. tapi lelame ok wat..

eCah said...

heheheeh

aku cube...yep aku mesti leh wat
yeah!! chaiyoo chaiyoo ecah

nz said...

tandooori payat tau?silambam?silat gayung?silat mangkuk?taikkwando igt?hikmat seribu byg yg naruto selalu guna tu je?

eCah said...

ehehehheh...
silat kuning, hijau, merah ecah tau.. ecah x pakai hikmat seribu byg...heheh ecah guna Bangkai...urm