Thursday, February 14, 2008

Aku tau ko ngajuk ngn aku

Waaaaa………..aku stress
Stresssssssss
Tolonggggggg
Handset aku rosak……tetibe jer
Lor…
Td aku cube pakai handset Nokia N95..ade org nak jual
Aku testing jer…
Pastu aku pakai balik handset aku yg buruk tu……….
Tak boleh on………..
Tetiba jer x leh on……..bukan jatuh pun….
Mmg ler aku nak beli handset baru
Tp bukan lah sekarang………….
Wawawaw…handset aku merajuk ngn aku
Kenape…
Kenape….
Kenaper………katakana lah
Kenape ko x mau on…
Ohhhhh tiadak!!!
Aku sayang kamu
Aku memg sayang kamu Nokia 3310…
Walaupun ko buruk…ko dah ketinggalan zaman
Bagiku ko sungguh istimewa…
Jasa ko pada ku terlalu banyak………..aku tau
Ko kecik ati bile aku cube testing pakai Nokia N95 tu td
…aku testing jer
Tak kan ko ngajuk x nak on…………
Sedihnyer aku ko wat aku begini…
wawawawaw

2 comments:

tz said...

dia takde bateri kot.. cuba ko on skali mse ko casss

eCah said...

handset aku..
mmg problem..jap boleh jap x leh
macam cipan...
huhhuhhu