Monday, February 18, 2008

Aku pun x tau

Di tengah2 mlm buta..
aku terima satu sms..
Mamat tu :"Assalamualaikum..sy _ _ _ _ _ _ , sy nak kenal ngan awk, leh x
Aku :wslm ,ne saper,mane dapat no sy
Mamat tu : dr kwn,miza ariffin, leh kenal x
Aku : Yep miza kawan sy,insyahallah boleh..ngaper lak nak kwn ngn sy,dia ckp aper
pasal sy sampai awk nak knal ngn sy
Mamat tu : Dia ckp awk baik hati...cantik..pum pang2..
time tu aku gelak dlm ati jer..hahahahhah..sengal tul kawan aku..ade ckp camtu...

pum pang 2 .......................

(monolog dlm ati..sejak bile mmber aku ne jd ejen cr jodoh..
kwn jer lah ecah..dah org nak kwn ngn ko......)

5 comments:

abeming said...

waaaa...ada org nak kenalan dengan ecah la...ko ty tak ecah org tu laki ke pompuan...duk pom pang pom pang je xjadi...hehehe

tz said...

sia sia saje dia tulis.. 'Mamat tu :'

sah sah la lelaki..

eCah said...

--> abeming
Hahah,layan jer lah abeming...semua org ecah kawan..klo pempuan pun x salah..mengeratkan silaturahim...hehhheh

--> T.q Cik Tz krn tolong jawapkan bg pihak aku...huhuhu

abeming said...

kalau mcm tu apa lg yg nak ditunggu ecah...suh je dia masuk meminang...kekeke

eCah said...

hahahahhaha..
abeming2.....
ecah tunggu abeming....ahhahahha
huhuhuhu