Tuesday, January 8, 2008

~Tanda2 demam...semakin terasa

tanda2 dilanda demam sudah semakin ketara
bermula dengan selsema....
Batuk2 manje
and sekarang tekak aku semakin gatal...
klu tgn gatal x pe gak...org kate nak dapat duit...(jgn pecayer kurafat)
ne tekak gatal...dapat aper nyehhhh...
Ape lah Dapat penyakit lah...Kuwang2
mugkin aku kurang rehat kot
di tambahkan lak dgn ....tempiasan air hujan
yg mengenai...kepalaku ahad lepas....
dan semalam aku telah melontarkan vokal aku..yg kurang merdu ini
untuk mendodoikan anak buahku..dgn alunan nasyid dan zikirullah
...yelah krg klu aku nyanyi....
satu Malaysia krg banjir....
mungkin sebab itu tekak aku kegatalan hari ini.....
Balik uma ari ne aku nak berendam dalam tab mandi anak buah aku
kenape x cayer..
mmg ler mane muat... hahahhaa...ari ne aku dah x berape betul
....ne aku tgh cari camne nak setting hari kat blog ne..asyik lambat sehari je
x leh tukar lah..........

No comments: